Centrum Ochrony Zdrowia

Centrum Ochrony Zdrowia

Międzynarodowa Sieć Ochrony Zdrowia

Strona Główna  /   Zdrowie Mężczyzny  /  Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn

Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn. Jak znaleźć najlepszy program ćwiczeń Kegla?

Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn. Jak znaleźć najlepszy program ćwiczeń Kegla? 

Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn

Ku zaskoczeniu wielu ludzi, aby dowiedzieć się, że mężczyźni mogą rzeczywiście wykonywać ćwiczenia Kegla - i że mają tyle korzyści dla mężczyzn, co dla kobiet.

Ideą ćwiczenia Kegla jest wzmocnienie dna miednicy, czyli tkanki mięśniowej, która kontroluje cewkę moczową. Mięśnie te obejmują pubococcygeus, puborectalis, i mięśnie iliococcygeus. Razem tworzą grupę mięśniową "Levator Ani", znajdującą się po obu stronach miednicy.
W tych kategoriach, to ma sens, aby wspomnieć, że każdy może zobaczyć wyniki ćwiczeń Kegel.
Dno miednicy jest ważną częścią różnych funkcji organizmu,układu pokarmowego i narządów płciowych w zestawie. Chociaż nie jest to szeroko omawiane i reklamowane, ćwiczenia Kegla są korzystne dla męskiego życia seksualnego i mogą pomóc w zapobieganiu niektórym dysfunkcjom seksualnym, a nawet poprawić erekcje i powiększyć penisa!

Korzyści z ćwiczeń Kegla dla mężczyzn

Ćwiczenia Kegla mają stosunkowo takie same korzyści dla wszystkich, pomimo płci.

Benefits of Kegel Exercises For Men
Korzyści z ćwiczeń Kegla dla mężczyzn
Jednak istnieje wiele czynników, które mogą osłabić dna miednicy mężczyzny, że po prostu nie występuje w biologicznie kobiece ciało, gdzie ćwiczenia Kegla będzie wpływ i pomoc mężczyźni więcej niż kobiety.
Na przykład problemy z prostatą lub usunięcie osłabi dno miednicy.

Jak rozpocząć ćwiczenia Kegla

Jeśli chcesz zacząć wykonywać ćwiczenia Kegla,ważne jest, aby najpierw znaleźć odpowiednie mięśnie do pracy, co może być nieco mylące.

Aby znaleźć mięśnie dna miednicy,spróbuj zatrzymać się w środku oddawania moczu poprzez dokręcanie dna miednicy, lub mięśni, których używasz, aby zatrzymać się od flatulating.

Mięśnie używane do wykonywania tych manewrów są mięśnie, które chcesz skupić się na podczas wykonywania ćwiczeń Kegla - są one dna miednicy!

Pelvic Floor Muscles
Mięśnie dna miednicy
Powinno to przypominać zaostrzenie podstawy miednicy, tak jakby dolna miednica zasysała się do ciała.
Wiedząc, jak je aktywować i kierować jest kluczem do prawidłowego wykonywania ćwiczeń Kegla.
Wypróbuj kilka rund ćwiczeń dokręcania i zwalniania, aby zapoznać się z działaniem i sposobem, w jaki się czuje.

Jak zrobić ćwiczenia Kegla

Po znalezieniu mięśni dna miednicy i wiedzieć, jak je zakontraktować, można rozpocząć ćwiczenia Kegla.

Większość ćwiczeń Kegla jest dość prosta, gdy znasz dno miednicy i obejmuje dokładnie to, co już przeszliśmy: skurcz i uwolnienie.

  • Aby rozpocząć, znajdź wygodną pozycję. Większość początkujących łatwiej ćwiczyć leżenie lub siedzenie, ale ćwiczenia Kegla można wykonać w dowolnej pozycji.
  • Wydech całkowicie, więc płuca są puste.
  • Na wdechu, umowy mięśni dna miednicy i trzymać je mocno. Na początku możesz trzymać przez około 3 sekundy i zwolnić na wydechu. Gdy dno miednicy staje się silniejsze, możesz zacząć wydłużać swoje ładownie do 10 sekund lub więcej (jak uważasz za stosowne) i zwolnić na kolejne 10 sekund.
Pamiętaj, że na tych dłuższych trzyma, będziemy chcieli, aby wziąć kilka wdechów i wydechów w środku skurczów.
Łączenie ćwiczeń Kegla z oddechem sprawi, że ruch będzie bardziej płynny i pomoże wnieść więcej energii do miednicy.

Aby udoskonalić swoje ćwiczenia Kegel, staraj się nie zginać żadnych innych mięśni, takich jak brzucha, uda lub pośladki. Ukierunkowanie dna miednicy - i tylko dno miednicy - pomoże Ci nauczyć się korzystać z tych konkretnych mięśni bardziej świadomie i oddzielić od reszty ciała.
Idealnie, będziemy chcieli, aby zrobić około 10 powtórzeń skurczu / release duet, i 3 zestawy tych 10 powtórzeń dziennie, aby uzyskać najlepsze wyniki.
Najważniejszą częścią, gdy zdecydujesz się je zrobić, jest, aby Ćwiczenia Kegel część codziennej rutyny,aby zobaczyć wyniki, których pragniesz.

Kiedy zobaczysz wyniki ćwiczeń Kegla

Jeśli aktywnie robisz swoje codzienne ćwiczenia Kegel, prawdopodobnie zobaczysz wyniki w ciągu pierwszych kilku tygodni. Jednak dla niektórych może to potrwać do kilku miesięcy.
Bądź cierpliwy i bądź zmotywowany w utrzymaniu rytmu, a będziesz z nich korzystać.

Poproś lekarza o pomoc

Ask Your Doctor for Help
Poproś lekarza o pomoc
Jeśli nie jesteś pewien, czy robisz swoje ćwiczenia Kegel poprawnie, lub jeśli po prostu chcesz głębiej spojrzeć na dno miednicy, zapytaj lekarza.
Nie tylko mogą dać profesjonalne wskazówki na temat swojego unikalnego ciała, ale mają dostęp do technologii biofeedback.
Trening biofeedbacku, w tym przypadku, składa się z małej sondy w odbytnicy podczas wykonywania ćwiczeń Kegla, która będzie śledzić, które mięśnie są aktywowane, a które potrzebują pomocy. Wyświetli ogólną aktywność miednicy.

Może to być szczególnie pomocne, jeśli cierpisz na którykolwiek z warunków wymienionych poniżej.

Ćwiczenia Kegla na nadczynność pęcherza moczowego

Ćwiczenia Kegla mogą być szczególnie skuteczne, jeśli cierpisz na nadczynność pęcherza moczowego,wyciek moczu lub nietrzymanie moczu.

Kegel Exercises For Overactive Bladder
Ćwiczenia Kegla na nadczynność pęcherza moczowego
We wzmacnianiu dna miednicytrenujesz swoje ciało i mięśnie, które kontrolują cewkę moczową, czyli mięsień, który pozwala na oddawanie moczu i utrzymuje go przed przejściem.
Jeśli te mięśnie są słabe, twoje ciało ma niewiele do żadnej kontroli nad otworem cewki moczowej, co utrudnia kontrolowanie oddawania moczu.
Izolowanie dna miednicy daje większą kontrolę nad oddawaniem moczu i trenować mięśnie do umowy i uwolnienia moczu tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Ukończenie dłużej trzyma w ćwiczeniach Kegel, przez 10-20 sekund, z taką samą ilością czasu odpoczynku pomiędzy, daje najlepsze wyniki.

Kegel ćwiczenia na zaburzenia erekcji

Jeśli cierpisz na zaburzenia erekcji, ćwiczenia Kegla mogą również przynieść ci korzyści!

Kegel Exercises For Erectile Dysfunction
Kegel ćwiczenia na zaburzenia erekcji
Co zaskakujące, twoje mięśnie dna miednicy również odgrywają rolę w rozwoju i utrzymywaniu erekcji - mięśnie te są aktywowane w tym samym czasie, gdy krew pędzi do penisa.
Jest to powszechne błędne przekonanie, że twój penis działa jako mięsień. "Mięsień miłości" jest rzeczywiście tylko dno miednicy.
Jeśli kiedykolwiek był w stanie podnieść i obniżyć penisa podczas wyprostowania, mięśnie jesteś izolowanie są rzeczywiście mięśnie dna miednicy!

Niektórzy zgłaszali nawet bardziej intensywne orgazmy po wzmocnieniu dna miednicy. Skurcze w ćwiczeniach Kegla na zaburzenia erekcji powinny trwać około 8 sekund, z około 8 sekund odpoczynku pomiędzy.

Ćwiczenia Kegla dla przedwczesnego wytrysku

Jeśli znajdziesz się wytrysku wcześniej niż pożądane podczas stosunku, mięśnie dna miednicy może być winny. Wiele badań pokazuje, że większość mężczyzn, którzy regularnie ćwiczenia Kegla zobaczyć ogólną poprawę ich sprawności seksualnej.

Podobnie jak działają one do kontroli oddawania moczu i wypróżnień, mięśnie dna miednicy kontroli wytrysku, jak również. Pracują jako levee, że gdy silny, może pomieścić znacznie dłużej.
W tym sensie nie jest zaskakujące, że słaba dno miednicy nie będzie skuteczne w zachowaniu wytrysku.
Krótko mówiąc, będziesz miał większą ogólną kontrolę nad swoimi narządami płciowymi dzięki regularnym i powtarzającym się ćwiczeniom Kegla - a dzięki temu twoje życie seksualne będzie tylko lepsze. Aby to leczyć, większość mężczyzn uważa, że praca szybkie Kegels zamiast powolny trzyma działa najlepiej. Rapid Kegels składa się z szybkich skurczów i uwalniania, z szybkością około jednego zestawu na sekundę, dla 10 powtórzeń.

Będzie to trudniejsze, jeśli jesteś nowszy do ćwiczeń Kegla, więc zacznij od powolnych przyniesień i wydań, aby rozpocząć, aby zapoznać się z akcją i mięśniami. Można w końcu zrobić mieszankę szybkich i powolnych Kegels, które mogą dać mięśnie dna miednicy więcej wytrzymałości i wytrzymałości.

Ćwiczenia Kegla na hemoroidy

Jedną z głównych przyczyn hemoroidów jest obciążenie dolnej odbytnicy z powodu nadczynności ciśnienia podczas wypróżnień.

Kegel Exercises For Hemorrhoids
Ćwiczenia Kegla na hemoroidy
Jak każdy mięsień, jeśli pchnął zbyt daleko, gdy siła i / lub zręczność po prostu nie ma jeszcze, jesteś prawdopodobne, aby go uszkodzić.
Wzmocnienie mięśni, które kontrolują odbytnicę - które tworzą część dna miednicy - ułatwi przemijanie i pomoże zapobiec tworzeniu się hemoroidów.
Jednak ćwiczenia Kegla nie sprawią, że istniejące hemoroidy znikną. Nie powinny być traktowane jako opcja leczenia hemoroidów. Do tego, trzeba będzie bardziej intensywnej opieki. Co Kegels zrobi odnosi się ściśle jako środek zapobiegawczy.

Trzymając kegels przez około 10 sekund tutaj - lub, pracując do 10 sekund jako cel - z równym odpoczynku pomiędzy, daje pomoc.

Program ćwiczeń Kegla

Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn są bezpieczniejsze i mniej kosztowne niż pigułki lub zabiegi chirurgiczne. Ale powinieneś znaleźć program, który naprawdę działa. Jest kilka rzeczy, o których powinieneś pamiętać.

Oczywiście, nie wszystkie programy są naprawdę pomocne. Możesz zapłacić pieniądze i nic nie dostać. Można również znaleźć darmowe programy, które autorzy nalegają na ich przydatność.

Jak wybrać Kegel Ćwiczenia Program dla mężczyzn?

Każdy kocha tanie oferty i okazje, a kiedy nie mogą nabyć konkretnej rzeczy bez żadnych kosztów, chcą uzyskać lepszą ofertę. Techniki opieki zdrowotnej są takie same i możesz chcieć szukać tanich, a nawet całkowicie darmowych programów. Wszyscy chcemy mieć dobry zakup.
Kiedy produkt może mieć wpływ na zdrowie to jest bardzo ważne, aby przyjrzeć się bliżej, co masz zamiar nabyć. Dlaczego nie ryzykować zdrowia? Jest to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie mamy.
Coraz więcej organizacji tworzy rozwiązania zdrowotne, które teoretycznie pomagają poprawić zdrowie fizyczne, motywację, siłę, popęd seksualny, a nawet pomóc powiększyć penisa! Każda firma deklaruje, że ich produkt z pewnością będzie działać dobrze. Ale bardzo często męskie marzenia i oczekiwania są po prostu wykorzystywane przez te firmy, aby zarobić na nich.

Best Kegel Exercises Program
Najlepszy Program Ćwiczeń Kegla
W przypadku, gdy naprawdę trzeba poprawić swoją sprawność seksualną, i jesteś gotów poświęcić wymagany wysiłek i czas, zignorować wszystko, co darmowe rozwiązania próbne, rzeczą, której potrzebujesz, jest całkowicie naturalny, wolny od ryzyka i przetestowany program ćwiczeń Kegla dla mężczyzn.

Najlepszy Program Ćwiczeń Kegla

Jak wybrać najlepszy program ćwiczeń Kegel dla mężczyzn?

  • Pierwszą ważną rzeczą w wyborze najlepszych programów ćwiczeń Kegla jest rodzaj treningu. Lepiej wziąć ten, który jest w filmie. Programy te dają możliwość obejrzenia, jak ćwiczenia są wykonywane i można łatwo zrobić je dobrze. Z reguły bezpłatne programy ćwiczeń Kegla są dostępne tylko w wersji tekstowej.
  • Spróbuj dowiedzieć się, jakie wyniki przyniesie ćwiczenie. Nie ma potrzeby, aby spędzać czas na praktykowaniu, jeśli nie można osiągnąć żadnych sprawdzonych wyników. Tylko kilka programów ćwiczeń Kegla może zagwarantować sukces. Wybierz te, które są zatwierdzone przez niektórych ekspertów medycznych. Należy wspomnieć, że darmowe programy ćwiczeń Kegla nie mogą być zatwierdzone przez ekspertów medycznych lub wspierane przez badania kliniczne.
  • Koszt programu jest również ważny, a ceny są tak różne, że łatwo się pomylić. I tutaj należy pamiętać o dwóch punktach już wspomniano. Nie ma znaczenia, jak niska jest cena, program bez dwóch punktów powyżej nie jest dobry.
  • Każdy program musi przynieść efekt. Kiedy klienci otrzymują gwarancję zwrotu pieniędzy, to istnieje więcej możliwości, aby uzyskać to, czego potrzebujesz. Można uzyskać pewność, na przykład, że pieniądze częściowo zostaną zwrócone, gdy obiecany wynik nie zostanie osiągnięty (dodatkowe cale w ciągu 2 miesięcy, na przykład). Nie ma potrzeby płacenia za coś, co nie zapewnia sukcesu leczenia.
  • Pomimo faktu, że będziesz robić ćwiczenia samodzielnie, system obsługi klienta jest pożądane, jak może potrzebować pomocy lub odpowiedzi na pytania. Darmowe programy ćwiczeń Kegla nie mają profesjonalnego wsparcia. Staraj się nie korzystać z ich często zadawanych pytań i forów członkowskich; są one zazwyczaj nadzorowane przez osoby bez wykształcenia medycznego, więc nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za swoje porady i odpowiedzi.

Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn. Krótki opis.

Jeśli chcesz, aby program był wydajny, to powinien odpowiedzieć na zakres wymagań. Gdy nie ma jakiegoś składnika, trudniej jest osiągnąć sukces.
Jeśli program, którego używasz jest bezpieczny i sprawdzony przez ekspertów, będziesz miał żadnych skutków ubocznych, ale tylko rzeczywiste wyniki. Więc spróbuj uzyskać wszystkie informacje na temat programu, który jesteś w stanie znaleźć.
Jeśli chcesz mieć godny zaufania program, możesz przeczytać forum ćwiczeń Kegla, na którym zostanie ci doradzić odpowiedni program. Programy są tam przeglądane przez klientów. Które z nich są najbardziej zalecane? Weź te informacje pod uwagę i dokonaj wyboru.

Znajdź najlepsze ćwiczenia Kegla na tym forum 


comments powered by Disqus